:Choose Language

در واقع ظروف يكبار مصرف با رنگ شفاف، روشن و شيشه‌اي رنگ بايد براي مواد غذايي سرد استفاده شوند و تحت هيچ شرايطي نبايد براي توزيع مواد غذايي داغ از آنها استفاده كرد و از ظروف يكبار مصرف روشن، شفاف و شيشه‌اي رنگ فقط براي مايعات و مواد غذايي خنك مثل شربت، شير سرد، آب و سبزيجات استفاده شود. اين ظروف براي استفاده از مواد غذايي و آشاميدني بالاي 65 درجه سانتي‌گراد و مواد غذايي چرب ممنوع است چرا كه باعث آزاد شدن مونومرها (مواد شيميايي) مي‌شود و اين مونومرهاي شيميايي سلامت انسان‌ها را به مخاطره مي‌اندازند و سرطان‌زا هستند. بهترين ظروف يكبار مصرف براي استفاده، ظروف يكبار مصرف گياهي است كه به لحاظ بهداشتي و هم زيست محيطي كاملا استاندارد است و در كشور ما به توليد انبوه هم رسيده است.    
نبايد با وجود ظروف یکبار مصرف گیاهی از ظروف پلاستيكي رنگي براي مصارف تغذيه‌اي استفاده كرد، از آنجا كه ممكن است برخي از اين ظروف رنگي پلاستيكي، جزو مواد بازيافت باشد، بنابراين بايد سعي شود كه از ظروف پلاستيكي بي‌رنگ و بهداشتي استفاده شود.
ظروف يكبار مصرف بازيافتي از آنجايي كه از ميان زباله كه آلوده به عفونت‌ها نيز است، جمع‌آوري مي‌شوند، ممكن است بيماري‌هاي خطرناكي را منتقل كند. وجود كيسه‌هاي ادرار و سرنگ‌ها در برخي زباله‌ها و بازيافت آنها خطر و هشدار استفاده از آنها را دوچندان مي‌كند. استفاده از ظروف پلاستيك آلوده، باعث انتقال بسياري از بيماري‌هاي عفوني و ويروسي نظير بيماري‌هاي هپاتيت، تب روده  و آنفلوآنزا مي‌شود.

What's your idea about our website?

NEWs & Events

  • 1
  • 2
  • 3
 برخلاف دستور وزیرنفت؛ پروپان تنی هزاردلار همچنان به باد می رود

برخلاف دستور وزیرنفت؛ پروپان تنی هزاردلار همچنان به باد می رود

انرژی - روزانه چندصد تن پروپان در فلرهای پتروشیمی بندر امام می سوزد ولی با وجود تاکیدهای وزیر نفت، ...
 قدرتهای آیندۀ اقتصادی جهان کدام کشورها هستند؟

قدرتهای آیندۀ اقتصادی جهان کدام کشورها هستند؟

بحران مالی و اقتصادی که از سال 2007 آغاز شده، به ظاهر قرار نیست پایانی داشته باشد. به خصوص اینکه ن...
 غول اقتصادی جهان پیرتر می‌شود

غول اقتصادی جهان پیرتر می‌شود

جهان - طبق اعلام دفتر ملی آمار چین، نیروی کار این کشور رو به کاهش است. به گزارش خبرآنلاین به نقل از ...

Contact Us

Address:Tehran-South Karegar St.-Behdari St.No55

Tel:55686951-55686952

Email:info@parsaplast.com

Newsletter

Name:

Email: